Nasz Klient, znacząca międzynarodowa firma oferuje pracę na stanowisku:
FRONT DESK RECEPTION
(kod ref. FDR-17)
Lokalizacja: okolice Bytomia
Obowiązki:
• pozytywny pierwszy kontakt z pracownikami, kontrahentami, gośćmi,
• obsługa zewnętrznej centrali telefonicznej,
• obsługa informacyjna i cateringowa gości i klientów,
• wsparcie działów w organizacji delegacji / wyjazdów (rezerwacje, bilety itd.),
• odbieranie/rejestracja poczty,
• inne prace administracyjne.
Wymagania:
• przyjazność i wysoka kultura osobista,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub innej pracy biurowej,
• bardzo dobra znajomość j. niemieckiego,
• praktyczna znajomość programu Word (mile widziany Excel),
• sumienność i dokładność,
• komunikatywność,
• dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
• stabilną i dobrze płatną pracę w prestiżowej firmie,
• atrakcyjne wynagrodzenie (pełny etat),
• możliwość szkoleń i awansu wewnętrznego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV z podaniem kodu referencyjnego na adres email:
HG@linkconsulting.com.pl
LINK CONSULTING Doradztwo Personalne
ul. Francuska 102/U2, 40-507 Katowice
www.linkconsulting.com.pl
tel./fax +48 32 348 51 48
Wpis do rejestru agencja zatrudnienia: 12642
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez LINK CONSULTING z siedzibą w Katowicach, Sobieskiego 15/2, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest LINK CONSULTING z siedzibą w Katowicach przy Sobieskiego 15/2/. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.